Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

ΕΧΩ ΜΙΑ ΛΑΚΚΟΥΒΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ...! ΤΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΠΟΥΤ...Α;

ΑΝ ΟΙ ΛΑΚΚΟΥΒΕΣ ΨΗΦΙΖΑΝ ΘΑ ΒΓΑΖΑΝΕ ΔΗΜΑΡΧΟ ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑ!
ΤΟΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΙΝΑΙ...
ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΗΝ ΕΧΩ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ!
Μπορεί να μου πει κάποιος τι να την κάνω την λακκούβα που έχω έξω από το σπίτι μου; Ποιόν να πάρω τηλέφωνο και τι να του πω; Θα μου πούνε να κάνω αίτηση, να την πάω στο πρωτόκολλο, να την πάρει ο υπάλληλος, να την δώσει στον άλλον υπάλληλο και αυτός στον αρχιμάστορα... Ρε δε μάς χέζετε λέω εγώ.
Αμα έρθει ο λογαριασμός της ΔΕΗ θα πω του υπαλλήλου να μου κρατήσει τα δημοτικά τέλη! Θα του πω: "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩΩΩΩΩΩ ΑΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΛΑΚΚΟΥΒΑ!!!"
Καλό;
Αλλά η ΔΕΗ δεν είναι διόδια να πεις "δεν πληρώνω" και να περάσεις! Στο κόβει και δεν μιλάς καθόλου...
Και τώρα που το θυμήθηκα! Καθίκια η ΔΕΗ στην Ελευσίνα ε; Και τρέχει ο Μεγαρίτης και ο Πευκιώτης... Δεν πάτε στο διάολο λεω εγώ λαμόγια...
Νίκος Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου