Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Ο ΙΟΣ ΤΩΝ BLOGGERS...

Τα blogs έχουν γυάλινα πόδια. Ειδικά τα επώνυμα που εύκολα μπορεί κάποιος να τα σπάσει σε λίγα λεπτά. Ο επώνυμος blogger των Μεγάρων δέχτηκε επίθεση - κατά κάποιο τρόπο - από χρήστη του διαδικτύου ο οποίος είχε κέφι (κανένας τεμπελάκος θα είναι) να φτιάξει ένα e-mail και να συντάξει και κείμενο με απόψεις σε επίκαιρα θέματα. Συγκεκριμένα γράφει για το Βουρκάρι και την Πάχη και τα περιβαλλοντικά τους προβλήματα.
Τα .blogspot.com έχουν αντίπαλο ίσο με αυτά. Και είναι οι ανώνυμοι hackers που μπορούν να κάνουν ότι έκαναν και στον κ. Λουκά...
ΠΡΩΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ Ε-MAIL ΜΑΪΜΟΥ:

ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ORIGINAL ΠΕΤΡΟ ΛΟΥΚΑ, δηλαδή από e-mail που αναγράφεται στην σελίδα megaratoday:
ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΟΠΩΣ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΑΝ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΤΑΛΛΕΙ ΕΝΑ EMAIL ΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΤΑΛΛΕΙ ΑΠΟ ΤΟ MEGARATODAY .
ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΜΑΙL ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ SYMETEXO@GMAIL.COM
Ο ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΕΝΑ ΜΑΙL ΣΤΟ YAHOO , TO megaratoday@yahoo.gr ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ.
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΕΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΟΥ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ .
ΣΑΣ ΕΦΙΣΤΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ EMAIL ΔΙΟΤΙ ΔΙΑΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΟΛΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΝΑΜΙΞΗΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΣΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ.
ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ
ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ 6977301510 Ή ΜΕ EMAIL ΣΤΟ symetexo@gmail.com


ME EKTIMHΣΗ
ΠΕΤΡΟΣ ΛΟΥΚΑΣ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου